Μεγαλοεπενδυτης…Ηρακλης…Ζανεττι…


Ηλιολουστη καυτη Κυριακη στην παραλια με την οικογενεια μου και συγγενεις της γυναικας μου,οποτε το εριξα στις κρυες μπυρες και στην αναγνωση εφημεριδας ακουγωντας ραδιοφωνο.Ξεκινησα λοιπον την αναγνωση απο τα πολιτικα,υφεση,δανεια,ασφαλιστικο,εργασιακο κτλ,παει και η πρωτη μπυρα σε γυαλινο μπουκαλι 500ml,εδω να σημειωσω οτι η μπυρα που επινα ηταν απο Βαυαρικο Μοναστηρι με παραδοσιακη συνταγη απο το 1546 ,σταρενια μπυρα θολη που την προσεφεραν ως γευμα τοτε στα χρονια της πεινας.Συνεχιζω με τις ειδησεις σε ολο τον κοσμο,πετρελαιοκηλιδα,L OREAL,Μερκελ,βαριοπουλα κτλ,παει και η δευτερη μπυρα.Μπαινω στο ψητο,αθλητικα και μεταγραφες σε ολο τον κοσμο,Μαικον,Βιγια,Τζο κοουλ,κτλ παει και η τριτη μπυρα.Προχωραω στα δικα μας ,τα της Ελλαδος ,Γκοβου,Ρομμενταλ,Ιμπαγαθα,Παπα Μπουπα, και πιο κατω διαβαζω

Βομβα Ηρακλη με Ζανεττι

την στιγμη εκεινη και στο ραδιοφωνο ειχε αναλογο ρεπορταζ που ελεγε οτι ο Μορατι θα επενδυε στον Ηρακλη για πολλους λογους και ενας απο αυτους ηταν το κοινο ετος ιδρυσεως 1908 της Ιντερ με του Ηρακλη και μαλιστα θα μας εστελνε τον Ζανεττι ετσι για αρχη.Το ραδιοφωνο δεν ηταν ψηφιακο και ειχε παρασιτα το σημα του,στην προσπαθεια μου να το διορθωσω το εχασα τελειως.Αρχισα να ανεβαζω σφυγμους και το κεφαλι μου μουδιασε απο την πιεση που ανεβαινε επικινδυνα,πανω απο το ραδιοφωνακι συνεχως,προσπαθουσα αλλα τιποτε,ο ιδρωτας ετρεχε ποταμι ,και ξαφνικα νερο με ορμη ηρθε στο κεφαλι μου,ανοιγω τα ματια μου και βλεπω τον γιο μου με το κουβαδακι του να γελαει ,στο χερι μου ειχα ενα μπουκαλι μπυρας αδειο,το τεταρτο,και η εφημεριδα στο στηθος μου,με ειχε παρει ο υπνος.

Ελα μου λεει,δεν θα μπεις ? η θαλασσα ειναι πολυ ζεστη…

Στα ονειρα δεν χρειαζονται ξυλα για να αναψεις φωτια.

Σχολιάστε

