Δικαιώθηκε ο ερυθρόλευκος τραμπουκισμός


Την απόφασή του να απέχει από τους αγώνες της Σούπερ Λιγκ για εφέτος ανακοίνωσε ο διαιτητής Δαλούκας, πριν λίγες ώρες. Ο Έλληνας ρέφερι, προφανώς πιεσμένος από τον ανελέητο πόλεμο και τον απερίγραπτο τραμπουκισμό ορισμένων από τον Πειραιά, αναγκάστηκε να δηλώσει την παραίτηση από τα καθήκοντά του.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

«Η αγάπη μου για το ποδόσφαιρο και η αξιοπρέπεια μου δεν μού επιτρέπουν στην παρούσα φάση να διευθύνω αγώνες της Superleague μετά την λάσπη που δέχτηκα ,για μια απόφαση μου στον αγώνα Αρη-Παναθηναικού.

Για να διευκολύνω την ΕΠΟ και την ΚΕΔ δηλώνω σήμερα την απόφαση μου να μην μετέχω σε αγώνες της Superleague. Εύχομαι η απόφαση μου αυτή να αποφορτίσει το κλίμα και να πάει το ποδόσφαιρο μπροστά»

Η κίνηση αυτή προφανώς και είναι ανησυχητική. Δυστυχώς οι κραυγές απελπισίας και τα δάκρυα των ερυθρολεύκων φαίνεται ότι έπιασαν τόπο. Η παραίτηση του κυρίου Δαλούκα, αν μη τι άλλο, πιστεύω προσωπικά ότι θα φέρει χαμόγελα στον Ολυμπιακό. Ουδείς μπορεί να κυνηγάει τόσο επίμονα ένα διαιτητή επειδή έδωσε ένα πέναλντι που σε τελική ανάλυση κανείς δε γνωρίζει αν έγινε με δόλο ή όχι ( η απόφαση ).

Να θυμίσω ότι ο εν λόγω διαιτητής είχε τολμήσει να σφυρίξει το πέναλντι στον Νταίγκο Κομπαγιάσι (Ηρακλής-οσφπ 1-0). Προσωπικά, όπως και όλη η Ελλάδα πριν ελαχίστων πράσινων εξαιρέσεων, είμαι της άποψης ότι  πέναλντι στο Χαριλάου προχτές δεν υπήρχε. Αυτό δε σημαίνει όμως ότι πρέπει να κατασπαράξουμε το ρέφερι της αναμέτρησης.

Η σημερινή εξέλιξη είναι θλιβερή. Και μην εκπλαγείτε καθόλου αν δούμε πολλές…ομορφιές και σε ματς του Ηρακλή μας πλέον…

Σχολιάστε